(P) Investeşte Româneşte – oferta totală pentru creşterea numărului de locuri de muncă din România
Banca Transilvania pare să își asume rolul de bancă românească, ba mai mult, vine cu o ofertă specială de creștere, exact pentru cei care au ridicat-o pe locul doi în topul celor mai mari bănci din România.
Oferta de finanțare pentru IMM-uri încurajează investiţiile dacă foloseşti peste 70% pentru achiziția de echipamente şi utilaje produse în România sau pentru servicii contractate cu firme româneşti, atunci PING! beneficiezi de dobânda redusă şi comisioane mai mici.
Prin această iniţiativă, care se va derula pe parcursul întregului an, Transilvania vrea să susţină investiţiile şi companiile locale, reinvestirea profitului în locuri de muncă, precum şi producţia de bunuri şi servicii autohtone, încurajând astfel cele 426.295 de IMM-uri active în România să investească româneşte.
Planul Băncii Transilvania pentru acest an este acela de a lansa produse şi campanii noi, sub umbrela Totul pentru IMM.
Un prim pas a fost făcut printr-o promoţie pentru noii clienţi IMM ai băncii, precum şi discount-uri destinate companiilor care lucrează deja cu BT.
În 2014, Banca Transilvania a acordat celor 177.000 de clienţi mici şi mijlocii credite noi în valoare de 6,8 miliarde lei, depăşind chiar valoarea 2008, înaintea crizei. Tot anul trecut, banca a deschis 15.000 de conturi IMM noi, iar rulajele prin Banca Transilvania au depăşit 100 de miliarde lei. Anul acesta, BT ţinteşte o creştere cu 8% a creditării IMM-urilor.
Banca Transilvania este în topul băncilor din România, în funcţie de active, cu o cota de piaţă de 9,7%. Activitatea sa este organizată pe trei linii principale de business: Corporate, IMM şi Retail. BT are peste 6.000 de angajaţi, o reţea formată din aproape 550 de sedii şi 1,89 de milioane de clienţi activi. Strategia băncii este susţinută de acţionari internaţionali, Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD) şi IFC – Banca Mondială.