(P) Danone vine cu un KISS pentru noi
Danone România a anunţat astăzi o investiţie de 10 milioane de lei în fabrica sa din Bucureşti, având ca scop modernizarea acesteia, introducerea unei noi tehnologii şi lansarea paharului KISS.
Majoritatea brandurilor Danone vor folosi noul ambalaj, care va apărea în magazinele din toată ţara începând cu luna mai. Noua formă este mai prietenoasă cu lingurile şi linguriţele, şi nu trebuie să te mai chinui să aduni ultimele linguriţe de iaurt. În plus, paharul mai colorat şi inscripţionat cu numele firmei este mult mai ochios şi mai uşor de recunoscut în rafturile aglomerate ale magazinelor şi supermarketurilor.
Tehnologia „Keep It Simple and Safe” (Simplu şi Sigur) a fost deja implementată în unele ţări din Europa de Vest, unde a fost apreciată de cumpărătorii de acolo.
Fabrica Danone din Bucureşti procesează anual aproximativ 50 de milioane de litri de lapte, colectat zilnic de la ferme româneşti, din care cu unele Danone colaborează din prima zi de producţie locală. Danone România a derulat o serie de programe de dezvoltare a acestor ferme şi creştere a calităţii laptelui produs, în ultimii 10 ani investindu-se peste 30 de milioane de lei.
Spre exemplu, prin campania „O şansă pentru familia ta”, cei de la Danone au oferit gratuit 214 vaci de rasă unor mici fermieri din zone cu potenţial redus de dezvoltare. 170 de juninci de rasă au fost date mai departe gratuit de gospodari, pe principiul dar din dar.Pe lângă asta, au fost oferite facilităţi de stocare a laptelui şi 24 de staţii de muls, folosite în comun de gospodarii care au participat la proiect.
“Acum 16 ani când am început să producem iaurturi în România, am stabilit noi standarde pe piaţă şi am reuşit să atragem noi consumatori către categoria de iaurturi. Acum ducem aceste standarde mai departe, răspunzând astfel aşteptărilor consumatorilor noştri de a inova în permanenţă, în calitate de lider al pieţei de iaurturi.
Am investit peste 340 de milioane de lei în operaţiunile noastre locale, iar această nouă investiţie dovedeşte încrederea noastră în potenţialul de dezvoltare al pieţei româneşti, dar şi dedicarea noastră de a continua să creăm valoare în România, prin investiţiile constante în fabrica noastră, în iaurturile Danone precum şi în cauze sociale,” a declarat Dieter Schulz, Director General Danone pentru Europa de Sud Est.
Şi la o adică, unul din două iaurturi cumpărate în ţara noastră sunt produse de cei de la Danone. Şi nu e de mirare, având în vedere că românii consideră că iaurtul Danone are cel mai înalt nivel de calitate de pe piaţă şi că oferă cel mai bun raport calitate/preţ, conform unor studii efectuate de compania elveţiană ICERTIAS.
Despre Danone România
Danone România este lider de piaţă pe segmentul iaurturi. Compania are în portofoliu peste 90 de sortimente, realizate în majoritate în fabrica din Bucureşti. Fabrica Danone din Bucureşti a produs local primele iaurturi în 1999. Compania Danone România face parte din Grupul Danone, prezent în 140 de ţări, deţinând locul 1 în lume în fabricaţia de produse lactate proaspete şi locul 2 în lume în domeniul apelor minerale îmbuteliate şi alimentaţiei pentru bebeluşi. Grupul DANONE a înregistrat în 2014 vânzări de peste 20 miliarde EURO.