(P) Aegon România a lansat serviciul Aegon Non Stop
Grupul olandez, prezent în România prin compania de pensii private și cea de asigurări de viață, a lansat la începutul aceastei luni platforma de self service Aegon Non Stop, destinată clienților săi. Accesând AegonNonStop.ro, clienții Aegon România pot afla în timp real ce se întâmplă cu banii lor.
Românii au dreptul de-a fi informați
Lipsa de informaţie sau dezinteresul pentru sursele de informare legate de produsele financiare îi fac pe români vulnerabili la evenimentele neprevăzute care le pot afecta viaţa. Să luăm drept exemplu pensia privată! Deşi angajaţii din România plătesc lunar contribuţii la sistemul public de pensii, ei vor primi tot mai puţini bani la bătrâneţe. În condiţiile în care numărul pensionarilor creşte, iar cel al contribuitorilor scade, în 2040 actualii angajaţi vor primi circa 25% din salariul mediu brut. Deși contribuția la fondul de pensie Pilonul II este una mică (5% în 2015), modul în care se investesc banii din cont, randamentul fondurilor de investiții, dar și performanța companiei de pensii care administrează fondul de pensie sunt factori importanți în cazul de față și influentează în mod direct venitul de la vârsta pensionării.
Toate aceste informații referitoare la pensia privată sunt disponibile clienților Aegon România prin intermediul platformei Aegon Non Stop. În plus, având acces la toate detaliile legate de pensie, aceștia pot verifica dacă angajatorul lor a virat contribuțiile lunare, având opțiunea de a fi notificați prin e-mail.
Cui se adresează Aegon Non Stop?
Orice client Aegon din România poate afla în orice moment ce se întâmplă cu banii lui, având acces în mod gratuit la platformă, pe bază de utilizator și parolă.
Beneficiile pentru clienții companiei de pensii pornesc de la notificarea în momentul în care angajatorul acestora a virat contribuția socială, valoarea contribuției, dar și evoluția fondului de PII și situația activului net.
Pe de altă parte, asigurații Aegon România pot verifica situația poliței, când are loc aniversarea acesteia, pot face modificări la asigurarea de viață, pot face plăți ale primelor prin intermediul PayU, în condiții de maximă securitate, pot consulta istoricul plăților, având acces totodată la toate documentele aferente contractului.
Activarea contului pentru portalul Aegon Non Stop este extrem de accesibilă: înregistrarea se face apăsând butonul “Vreau cont”, de la adresa AegonNonStop.ro. Pentru activarea contului, clienții trebuie să furnizeze o adresă de e-mail și un număr de telefon, ambele valide.
Ce avantaje au utilizatorii platformei?
Accesul la informații financiare, punerea la dispoziția clienților a unui ghid practic pentru alegerea produsului financiar potrivit pentru fiecare reprezintă doar câteva din eforturile companiei de a pune la dispoziția clienților săi surse de educație financiară simple și ușor de înțeles.
Actualizarea datelor personale în timp real este una dintre cele mai importante funcționalități ale serviciului Aegon Non Stop. Odată făcut acest lucru, comunicarea client – companie este mult mai facilă în cazul în care, pe viitor, clientul va dori să facă modificări la contractul de asigurare. Nu în ultimul rând, datele personale actualizate la zi reprezintă o măsură de prim ajutor în situația unui eveniment nefericit – moment în care compania ia legatura mai ușor cu rudele, iar banii ajung mai repede la beneficiarul asigurării.
Platforma este optimizată pentru pentru orice dispozitiv cu acces la internet, astfel încât informațiile să fie întotdeauna la îndemână și accesibile de oriunde.
În loc de concluzie
„Îi invit pe toți clienții Aegon din România, clienți mai noi și clienți mai vechi, să intre pe AegonNonStop.ro! Aceasta este o platformă pe care le-o punem la dispoziție pentru a ști la orice oră din zi și din noapte ce se întâmplă cu banii lor. Este dreptul lor să fie informați și este responsabilitatea lor să știe în orice moment câți bani au, când și cum ii pot primi.”, transmite Sînziana Maioreanu, CEO Aegon România.