Când Apple vinde, Samsung se laudă
După ce au pierdut procesul din Statele Unite cu Apple, sud-coreeni de la Samsung au contraatacat publicând un afiş în care încearcă să demonstreze cu argumente tehnice că Samsung Galaxy S 3 este un telefon mai bun decât noul iPhone 5. O reacţie cam târzie din partea coreenilor, căci în primele 24 de ore de la lansare, iPhone 5 a fost comandat de două milioane de oameni, dublu faţă de comenzile pe care le-a înregistrat vechiul model iPhone 4S la lansarea de anul trecut.
Prin afişul pe care l-au publicat azi-noapte pe Facebook, cei de la Samsung anunţă clienţii că nu trebuie să fie genii ca să îşi dea seama că Galaxy S3 este un telefon mai bun decât iPhone-ul celor de la Apple. Fotografiile celor două telefoane sunt însoţite de o comparaţie a specificaţiilor tehnice. Sud-coreeni amintesc faptul că Samsung Galaxy S3 are un ecran mai mare decât iPhone5, o rezoluţie mai bună şi o cantitate dublă de memorie RAM. Durata de viaţă a Samsungului este de trei ori mai mare decât cea a iPhone-ului, iar telefonul coreean are un încărcător universal microUSB, în vreme ce telefonul celor de la Apple are un încărcător unic incompatibil cu alte încărcătoare din piaţă. Apoi Samsung enumeră un şir de alte caracteristici unice modelului Galaxy S 3, cum ar fi o aşa-numită alarmă inteligentă, sau capacitatea de a da opri sunetul prin înclinarea telefonului.
În urmă cu câteva săptămâni o analiză Wall Street Journal arăta că reclamele în care este prezentată supremaţia tehnică telefoanelor, nu sunt eficiente în condiţiile în care Apple îşi bazează publicitatea mai puţin pe detalii seci şi mai mult pe modul în care aparatele sale îl ajută pe utilizator. Cei de la Samsung nu au fost ajutaţi nici de spotul publicitar de anul trecut când i-au luat peste picior pe clienţii Apple care aşteaptă la coadă ca să-îşi cumpere un iPhone.
Ce e drept Samsung a reuşit să depăşească la începutul acestui an Apple la vânzarea de telefoane inteligente. Dar ca să atingă această performanţă, compania sud-coreeană a trebuit să atace piaţa cu mult mai multe modele decât rivalul american.